söndag 13 januari 2008

Utmanad


Det känns inte helt ok att kasta sig in i bloggvärlden och dessutom bli utsatt för kylskåpsvisning....då är det inte vilken visning som helst,
inuti finns mycket frukt och grönt (just nu) nyttiga basvaror och bra råvaror som jag skulle vara stolt över....men det var utanpå man skulle visa;/


Hoppsan mitt i livet är det lätt att det hamnar olika konstverk kylskåpet

( som jag egentligen vill har rent!!),

och vad mer..bra att ha kuponger, kallelser av olika slag, olika sorters magneter som liknar små kort, Nalle puh eller My little ponny, vem hade tänkt sig att ha kylskåpen fulla av div magneter..dessutom av typ My little ponny , Barbie eller liknande???

Nej inte jag , inte förrän barnen ville det....

Jag står för endel saker själv också, jag brukar nämligen sätta upp senast gjorda Lo för "mognad", ett bra sätt att se om något mer ska dit.....ja eller så kan man ju vara nöjd när man är klar, inte vet jag??


Ok så här ser det ut.

Tack Annakarin! (Är inte säker på hur man länkar..)

3 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Vem vill inte ha ett "lappfritt" kylskåp. Tänk när barnen blir stora.... ja, sen kommer väl barnbarnens teckningar.... Kram

Carina sa...

Hoppsan, du menar att det alltid kommer att vara full med saker....! ;)
Kram Carina

annannadesign sa...

Du är så duktigt på att länka så! Se, det var väl inte så farligt;)!

Jag lovar att jag ska låta dig vara ifred ett tag nu...

Kram!