lördag 19 januari 2008

Pappersinspiration

Ibland, ja ganska ofta händer det att jag slinker förbi Papprika för att träffa Malin å Catharina, men också för att titta lite.
Det slutar naturligtvis alltid med att jag har med mig en massa saker hem:). Jag gillar att scrappa nya papper, och att gå runt å välja kit redan i affären. Det började jag med samtidigt som jag började hålla kurser. När jag kommer hem är det "bara" att sätta igång, riva, klippa och ev distressa å det är ju så härligt! :)

Här är några av de kit som kom med hem förra fredagen, (färgerna är lite sådär pga foto)


4 kommentarer:

Catharina sa...

Oj vad du scrappar! Och fint blir det också! Jag hoppas snart kunna lägga upp lite pyssel i min blogg, men det måste ju tillverkas först :-)

Idag ska jag äntligen gå på sminkkurs på Make Up Store - kommer du ihåg när vi pratade om det i Täby på PMS 2006 (!). Nu är det alltså dags. I kombination med de nyinköpta mammakläderna hoppas jag kunna bli en riktig gravidpingla ;-) Ska bara fixa mig lite i håret först, så det inte ser för galet ut sen!!

Olivia sa...

Fina layouter du gör! Och många! :) Jag har äntligen kommit igång igen, det känns så härligt. Så nu ska det scrappas bebis här! :) Kram

Malin sa...

Fint som snus bäjbi! Ska titta lite mer på dem när jag jobbar imorgon.

kram!

Maria sa...

superfina....nu blir jag inspirerad...kram