fredag 11 januari 2008

Nyfödd !!

Ännu en blogg i cyberrymden, min blogg!
Många vänner har frågat om adressen till min blogg, den blogg som inte funnits.
Jag är inte en bloggare...eller det kanske jag kan vara? jag har tittat runt lite och gör ett försök nu när papprikas forum är nere.
Här tänkte jag lägga ut lite bilder på saker jag gör och skriva lite om det jag har i huvdet.
Jag börjar med mina tankar inför 2008, en Lo som jag gjorde istället för "mina nyårslöften" som vi har som tävling på Papprika nu.


14 kommentarer:

annannadesign sa...

Hurra, en till bloggare! Välkommen ut i cyberrymden;)
Ser fram emot att få se din alster!
Kram!

Eva sa...

Hallå! Va kul att du har skaffat en blogg! Ska genast lägga till dig i min blogglista.

Kramar från mig.

annannadesign sa...

Hej igen!
Knappt har du hunnit födas, innan jag är på dig... Jag har utmanat dig på min blog!

Olivia sa...

Hurra hurra för Cinas blogg! Härligt! Jag länkar till dig genast! :) KRAM

clara sa...

hurra en cyberbabe till!
Jag har verkligen saknat din blogg!!!

Malin sa...

Hej hjärtat! Vad fint det blev!

Sofia - SofiaFj sa...

Hej, kul att få läsa på din blogg. Väntar med spänning på mer!!!! Kram

MiaMaria sa...

Hurra! Nu kan jag lägga till dig bland mina andra bloggar :) Ser fram emot mycket fint här :)

anni sa...

Hej gumman! Vad fint fotot till din logga var! Du kan vara det du vill vara, eller hur?!
kramar / a

Catharina sa...

Hej hallå! Det var längesen!! Vi får se till att gå på mara på Papprika snart :-) Kul med blogg - min är också mycket ny, och efter julledigheten visar det sig att det kanske inte finns så himla mycket att skriva alltid...
Kram Catharina

tanja sa...

Oj vad skoj att du äntligen har blogg! Jag ska genast lägga till dig på min bloglines-lista.

Kram

MonasUniversum sa...

Hello BÄÄÄÄJBY! Välkommen till bloggvärlden! Nu har man blivit varm i kläderna!

Carina sa...

Men va kul att ni har hittat hit, vilket kanon gäng man har här! :)

Jag vi får väl se vad det bli av den.
Kram carina

Peter sa...

Fröken göken är nog fullt medveten om att hon lärt hr Märvärdig det mesta han kan när det gäller skrapbökkrande. ;)

Nu hittade jag dig allt!
Men...var är bilden du fick av mig?! *hytter med pekfingret*
Om du inte är snäll gör jag själv en tavla av den om smugglar hem den med hr Kranskötare.