måndag 14 januari 2008

En bra början på veckan

Ja det är en bra början på veckan, en bra men lång dag på jobbet.
S hämtade barnen, som satt i badet när jag kom hem å på köksbordet låg posten!!

Det brukar sällan vara något till mig, ( jag räknar inte räkninger de öppnar jag inte utan lägger i S hög direkt), vad blir kvar till mig- jo reklamen ( eftersom jag inte har skylten ingen reklam Tack!).

Reklam är ingen dum post, ganska skönt att vila ögonen på ibland. Ur miljösynpunkt förstår jag att vi inte ska ha reklam, men....


Så i dag- Memorymakers hade kommit,
en prenumeration som bara fortsätter utan att jag betalat
- så jag säger bara tack så mycket!

Dessutom hade Ali Edwards Life Artist kommit.
Vi åt en härlig middag tillsammans å pang vad trött jag blev, tur att middagen var lite sen idag så att barnen var på väg i säng....men jag skulle läsa saga!

Det vill säga de ville höra Kråke! Varför vill de inte höra en saga på eng om scrap???

Mina tidningar fick vänta å vänta å vänta.

Min trötthet blev värre, -mamma vi har redan läst den raden, -men mamma varför läser du det här igen.

Ingen var gladare än jag när boken var slut...men då var jag också slut!


Efter att ha sovit någon timme (läs två) har jag ny energi och hoppas kunna bläddra lite i tidningarna nu, eller så har jag dem kvar. Den som spar han har:)


Kramar Carina









4 kommentarer:

clara sa...

halloj!
Missade ditt samtal igår och när jag ringde upp var du inte där, snurrigt!
Hur mår alla små skolbarnen?

tanja sa...

Memory makers verkar ha seriösa logistikproblem. Jag har fått tidningen i två års tid nu utan att betala en cent...

Carina sa...

Hoppas att den fortsätter att komma hos mig me då Tanja, jag har ju ingenting emot att den kommer;)

Jag blev upptagen sedan Clara, men vi hörs nog snart;)

Kram Carina

Sofia - SofiaFj sa...

Hoppas du har hunnit läsa tidningarna.. Kram