måndag 28 januari 2008

Sådär, nu är det skrivet

Ja, nu är det skrivet, hoppas att det inte finns något vi missat!!!
Inflytt i miten av april= en enorm brådska att få vår lägenhet såld!!!

Trädgård= en massa verktyg typ krattor, borstar, gräsklippare, grill å annat gott som behövs, varför fick S en massa bra "fin" porslin som bara står i skåpen under sin uppväxt??

- han kunde väl ha fått krattor å spadar- att de inte tänkte på det under 60 å 70 talet??
Nu snurrar det i huvudet!!! Här är en liten föraning- obs! jag avsäger mig allt om möbler i objektet;)
r
till detta kommer 5st sovrum, ja 4 det är ett givet scrapprum;) å ett litet allrum på nedrebotten.
Kramis Carina

10 kommentarer:

annannadesign sa...

Grattis igen! Det ser ju jättefint ut! Och stort?! Vi har en gräsklippare ni kan få...

Olivia sa...

Grattis!!!!!! Åh så fint!!!!

MiaMaria sa...

Grattis till huset :) Spännande att göra iordning allt som ni vill antar jag. Hur stort är det?

Anonym sa...

Jätte grattis!!!
Bra tips på inflyttnings presenter...
Säg till när det är dax att bära möbler så skickar jag J.
Vi hörs.

Eva sa...

Ser härligt ut. Jag hjälper gärna till med tips i trädgården, älskar ju att stå med nävarna i jorden.

Kram Eva

clara sa...

ååå så fint det ser ut!!!
när får vi komma på inflyttningsfest!
Jättegrattis!!!

MonasUniversum sa...

Grattis bruden! Och återkom till mig när det är dags för krattandet. You will die girlfriend! Sätt upp en krattlapp på ICA redan nu!

Och Eva: varför har du inte offrat dig för min trädgård än? Den ser värst ut av alla!

Catharina sa...

Oj Carina, det gick fort!! Härligt!! Vi (läs jag) är lite hussugna, men det blir nog lägenhet ett tag till, tills "rätt" objekt dyker upp. Spännande!!

Unknown sa...

Va roligt med husköp!! Grattis!!!

Maria sa...

grattis...så kul med ett eget hus..kram Maria