onsdag 23 januari 2008

Lite uppmuntran

Sjukdomar...T är fortfarnde febrig å har varit med mig på jobbet.
Vi kom iväg från jobbet vid tvåtiden, å då säger T -Ska vi åka till Papprika nu?
Å vips fann jag mig å svarade ja!
Så vi tillbringade ett par timmar på Papprika, jag förberedde fortsättningskurs i scrapbooking och T "hjälpte" Katharina som var så snäll å visade hur man prismärker och hänger upp varaor.
Jag passade även på att ta en titt, å hittade förtjusande akrylfärg-rosametallic ( åhhh)
snabbt plockade jag ihop lite saker som kan passa till, eftersom det nog inte finns något hemma???!

Barnen ska snart sova och jag hoppas att det blir lite pyssel med den nya färgen ikväll.


Kramis ;)

2 kommentarer:

annannadesign sa...

Det är livsfarligt att bara åka dit och titta! Min nota ikväll slutade på alldeles för mycket! Men så "fick" jag en Bind-it-all med mig hem - nu ska här altras ännu mer!

tanja sa...

Visst är det kul med barn som gillar att vara på Papprika?