torsdag 17 januari 2008

Det går så fort

Det går så fort, när jag inte jobbar på fredagar.
Problemet är nog att jag har svårt att komma igång på måndagar, å hoppsan så är det tisdag och konferenser hela eftermiddagen, sedan kommer onsdag min härliga planeringsdag, men då känns måndag långt bort och det är "bara" torsdagen kvar av arbetsveckan.
så egentligen är det inte så jobbigt att jobba;) eller ???

Ikväll skulle jag städa undan allt scrap efter veckan, det blev två kort av lite rester och ett par stämplar som jag inte hade testat ännu:)

Ibland är det skönt att "bara" pussla ihop lite och få ur sig skapandet, å det var mycket skönare än att städa:)


2 kommentarer:

anni sa...

Hallå gumman!
Vilka fina kort du gjort! Är det stämpelfjärilar eller några "färdiga"? Hoppas det gick bra i eftermiddags..
kram / anni

annannadesign sa...

Snygga kort! Ett riktigt romantiskt med fjärilarna! Gillade verkligen det.
Kul att se lite av dina alster - hoppas på att få se mer snart!