söndag 20 januari 2008

Härlig helg trots allt

Vilken härlig helg trots allt.
Det slår sällan fel i vinter, just innan helgen är det någon i familjen som blir sjuk, oftast barnen. Naturligtvis var det så nu me T 40 grader å idag fick L 38grader. Det betyder att vi inte har träffat folk på lääänge, men hoppas kunna ta igen det under våren;)
T har i alla fall haft mycket energi, och barnen har varit sams.
Vi har stannat upp, spelat spel och pysslat och "bara varit". Jag har till och med hunnit träna en gång till och det känns toppen, i knoppen. ( rumpan känns värre än en babian efter två spinningpass)
Jag tror att det är just träningen som gör att jag känner mig så tillfreds, jag brukar bli sur, trött och vresig när barnen är sjuka å jag är uppe på nätterna ( nätterna är sköna att scrappa på om man nu inte är borta på middagar eller har folk hemma på lördagskvällen;) men nu spritter det i hjärnan. S kör racet hemma imorgon å det känns också bra.
Hoppas att veckan fortsätter så här för mig, och att tjejerna blir friska.

2 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Hoppas de blir friska snart.

anni sa...

Utmanad!
Hoppas tjejerna är bättre idag! Du har en utmaning hemma hos mig!

kram / anni