söndag 20 september 2009

Underbart


Minisemester i Paradiset, Kräftskiva med grannar, och en underbar höstsöndag
....vad mer kan man få ut av en weekend?

Eva och jag har njutit av sol, skog och ett otroligt härligt litet projekt i form av pyssel med masker som jag inte använt så mycket tidigare, fortsättning följer.

Eftersom vi åkte redan i torsdags kunde vi återvända til Storstan lagom till partajet i grannskapet. En spontan kräftskiva(bestämdes i veckan) med ett helt gäng likasinnade, strålande väder och ett härligt initiativ av värdparet att göra upp en stor eld som vi satt vid till halv ett i natt....trevligt mysigt, gott och vått;)

Här hemma har det varit skördesöndag, alla förslag på vad man gör med plommon är välkomna.


Kram Carina

6 kommentarer:

Katarina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Katarina sa...

Åh, vad underbart det låter. Jag är också väldigt nöjd med min helg. Vilken helg med det underbaraste och bästa septemberväder som går att önska sig. Det är bara att njuta så länge det varar. Kramar Katarina

Eva sa...

Det har varit en lång och härlig helg. Jätte kul. Lite trött i mössan i dag dock.

Kram Eva

Anonym sa...

Underbart det låter!

Du kan ge plommonen till mig...

Kram!

//AK

MiaMaria sa...

Låter som en härlig helg :)

Jag tycker om plommonmarmelad, passar perfekt till scones och te i höstmörkret :)

Mita sa...

Mysig helg. ÄT plommonen, njut medan du/ni kan. Vi klättrar över till grannen :)
Kram Mita