fredag 4 september 2009

100 000kr

Yes!!
100 000 i månaden på triss!!
Vad skulle jag göra???Det är vad utmaningen går ut på som jag fick av Anna-Karin.
Det ar kanske lite av det jag skrev för någon vecka sedan...typ, jag är nog inte till för att jobba;)
Jo, jobba skulle jag vilja, jag skulle betala mycket på huslån och kranlån så att vi får en tryggare tillvaro.
Absolut en personlig tränare!

Lägga en summa på bistånd av olika slag, sida och div cancerforskningar, nu stödjer vi utsattabanrn genom ecpat, barncancerforskning, rosabandet och hörselskadade (ho, ho vad duktiga vi är;), kanske för att någon annan faktiskt tog tag i detta åt oss...
tillbaka til 100 000 kr i månaden..
Jag vill resa mer med familjen så det skulle vi också göra.
Det värsta är nog att jag skulle "försnilla" lite på shopping, speciellt om min pt skulle ge resultat...känns lite ego, men ärligt.
Undra hur länge jag skulle få dessa pengar?....om det är länge skulle jag vilja hjälpa folk närmare mig själv en månad, jag har ju ändå vunnit pengarna.
Naturligtvis lägga undan en del om vinsten nu är begränsad, vilket jag gissar att den är.
Förmodligen skulle min älskade man ha endel synpunkter,(eftersom jag garanterat skulle ha det om han vann;) och då skulle det nog investeras i ny bil, större husvagn och ny kran också...men vad han inte vet då är att vi skaffar oss ett eget Paradistorp, och låter husvagnslivet vara ett tag.

Drömmar!

Nu utmanar jag Jenny


Kram Carina

3 kommentarer:

annannadesign sa...

I 25 år gumman... Då börjar det närma sig pension;)

Jenny sa...

Tack för utmaningen, jag återkommer efter fundering :)

Mita sa...

Ja tänk... Mmmm
Kram Mita