söndag 27 september 2009

Jäklar av kul!!

Lördagkväll & 40-års skiva.
Ja, det var roligt....en trevlig, välplanerad 40-års skiva!!
Tänk att ha så kul att tårarna sprutar, när bordkamten pratar engelska med "gammelfarmor & co" som desutom låtsat förstå och anstränger sig för att veta vilken fim kommentaren kommer ifrån...fast de egentligen aldrig någonsin tänkt på de engelskareplikerna.
När bordkamraten följer upp med att ni förstår väl engelska....sprutar skratttårarna från fler än mig. Härligt
Tänk vad lite kan göra så mycket:))))

Vi vid vårt bord hade kanonroligt!!!

Så kan det vara att gå på en skiva som man inte har haft någon förväntning på, känner få och ska va spiknykter;)

Hoppas att ni också har haft en härlig helg:)

Kram Carina

3 kommentarer:

Olivia sa...

Jaaaa så roligt vi hade! Guud det var länge sen jag skrattade så mycket... eller grät ska jag väl skriva haha!
Hur kul som helst att sitta med dig och din dejt! ;-)
Och många fina bilder blev det, som dycker upp på facebook eller en blogg nära dig!.... ;-)

clara sa...

Jaaaaa det är så fantastiskt kul att skratta så man gråter! Kuul att ni hade kul

Malin sa...

Förlåt att jag sabbade mascaran för er brudar. Själv fattade jag inte vad som var så kul, men är glad att kunna roa er.

Hade supernajs såklart!