onsdag 9 september 2009

Rastlös!!

Hej hopp Onsdag!
jag var påväg till Papprika ikväll skulle bara fixa fotbollen med L och lite middag...men vad är det jag sa,
det blir inte alltid som man tänkt sig;)

Först bara satt jag och kände mig orolig (S fick åka til sjukan) och otroligt rastlös eftersom jag tänkt mig en pysselkväll.
Det blev kladdkakemuffins och småfranskor, och lite mindre rastlöshet.








Nu sitter jag här och har just förhört mig om hur det var på Papprika,
åh vad jag hade velat vara där!
Eva har vikt kort med kunderna och flera vänner som jag inte sett på läng var där.
Stefan ligger på kirurgen och blir undersökt, och jag är orolig.

Kram på er
Carina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi saknade dig vännen! Håller tummarna för att Stefan mår bättre i dag!

Kram!
AK

Eva sa...

Vilka härliga frallor du bakat.Du vet att vi saknade dig. Hoppas att Stefan mår bättre nu.

Kram!

Sofia - SofiaFj sa...

Hoppas att han mår ok nu.

clara sa...

Men oj! Hur mår han???