torsdag 10 september 2009

Trött


Efter en natt av oro och lilla L:s hostatacker var jag trött igår.
(Lånd bild, en bild säger väl mer än 1000 ord...)

L var hemma och var inte alls lika störd av sina hostatacker
- jag vill leka häst mamma, jag skulle springa omkring i trädgården och var häst!!!! nepp, inte idag, och kanske inte någon annan dag heller....
-Du får välja mamma, häst, nyckelvikens 4h gård, Skansen eller Grönalund!
, ni kanske förstår att hon är tillbaka i skolan redan idag-hon är inte sjuk!!!

Det var däremot min älskande man, det blev en akut operation av blindtarmen i går natt, allt har gått bra och idag kommer han hem:)

Nu ska jag vila lite;)


Kram Carina

2 kommentarer:

annannadesign sa...

Vad skönt att oron är över - och blindtarmen borta!
Kram på dig!

anni sa...

Oj! Ge S en krya-på-dig-kram från oss! / Anni