tisdag 8 september 2009

Hur i hela friden...

Hur i hela friden går det till???
Tänkte jag när jag hör de hur en av mina vänner körde in i sin mans bil, som stod parkerad precis bakom....
eller när en annan nära vän ställer ut soptunnan, hoppar i bilen och backar i hög fart rakt mot den- rutan går sönder med ett kras och soptunnan hamnar I BILEN !!!, hoppsan hon hade nog glömt att hon just ställt den där:)

min kära syster backade in i en betonggris och svågern som med sin splitter nya bil, backar in i en lika ny och fin bil...listan kanske kan bli lång när alla bekänner färg, som jag just gjorde..

-Hej älskling, älskar du mig jättemycket, riktigt, riktigt mycket
-Vad partar vi om för summor?, vad kostar det?? 350:- eller 3500:-, vad ska du ha.
-hm, jag tror den senare summan...Jag backade in i grannensbil i morse och det är märken på båda bilarna, kan du kanske ringa honom.....


kör försiktigt!

Kram Carina

3 kommentarer:

anni sa...

Jag förstår inte hur folk gör? Underliga bekanta du har och så ska du ta efter. Nä du, så skulle jag aldrig göra ;) kram från din stora förebild

Carina sa...

hi hi, aldrig:) Anni

Kram C

annannadesign sa...

Men oj då - hoppas notan inte blir alltför stor...

Kram!