onsdag 16 september 2009

Lycka

Lycka just nu är att få allt;) serverat!

Jag har en sjukskriven man, så jag har någon som;

lämnar barnen på skolan,
delar stressen på morgonen med mig,
kollar så att tjejerna har kläder till nästa morgon,
kollar gympapåsar,
läser barnens kontaktböcker,
lagar mat,
plockar undan,
tvättar och hänger upp,
viker tvätt,
går till fotbollen med L,
ser till så att viktiga papper skickas in,
städar mössensbur,
pussar på mig,
osv.....

Han trodde att han skulle börja jobba till helgen, och av ren omtänksamhet undrade jag om han inte skulle vänta ett tag till, så att han inte blir för trött med så långa dagar (kl06.00-18.00).......

-Hmm där sitter jag ju bara.....

( jag sa inte mer untan förstod att han faktiskt har semester på sitt jobb..)


Kram Carina

Inga kommentarer: