torsdag 4 februari 2010

Vinterscrap





Här har det varit lite tyst, min förbenade tand har spökat i veckan igen, det var inte visdomstanden, utan den framför. Den gamla fyllningen vill bli utbytt mot en rotfyllning!!! De borrade upp den i tisdags för att konstatera att de inte kunde fullfölja arbetet då utan att jag fick återkomma på fredag...Just nu sitter jag och väntar på att kl ska bli tio, det bubblar i magen och jag känner mig mycket olustig när tandläkaringrepp står framför mig.

Jag har trots allt försökt få till lite scraptid och tog helgens bilder på våra undrebara väderbitna barn, och systerbarn och gjorde denna.
Jag fortsätter att öva på pearlmaker, det är kul;)

Håll tummarna för mig idag.

Kram Carina

4 kommentarer:

Katarina sa...

Den blev helt underbar med enkla detaljer. Roligt att se hela swirlarna på layoten med pearlmaker. Du är super. Kram Katarina

Sofia - SofiaFj sa...

Stackars dig och din tand. Hoppas det gick bra!!
Jag bara älskar pearlmaker. Jag övar flitigt jag också. Tycker det är olika från färg till färg.

anni sa...

Fin - jättefin lo! Jag har hittat bloggknappen! Krya på dig. Kram a

Eva sa...

Va söta de är de små frusna barnen...
Snyggt jobb med pearlmakern.

Kramelikram