söndag 7 februari 2010

Skiddag i storstan


Vintern håller i sig och i dag passade vi på att ta vara på den.
Efter lite önsklemål från barnen om att leka med kompisar i går och mammas,min, önskan om att var med på scrapmaran på Papprika och pappans önskan om att leka med sin nya snöslunga istället för att åka skidor så tog vi istället tag i skidåkningen i dag.

Tjejerna går på skidkola i Hammarbybacken så Stefan och jag passade på att åka under lektionen och efter den stannade vi kvar och åkte tillsammans.
Coolt med en backe mitt i huvudstaden, kanske i kortaste laget och en kötid som i genomsnitt var lite för lång för mig....men en härklig solig lagom kall dag utomhus tillsammans och det betyder mycket fäör mig.

Hoppas att ni har haft en bra helg.

Kram Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Det låter som en riktigt härlig helgsöndag förutom den långa liftkön. Tack för den här helgen då vi träffats flera ggr. Många kramar till hela familjen

annannadesign sa...

Ljuvliga bilder! Ha en bra vecka!

Kram!

Eva sa...

Va mysigt att kunna åka iväg hela familjen på en skidtur. I våran familj är det lite si och så med skidåkandet. jag åker helst pulka!