onsdag 10 februari 2010

En dubbel Lo






Det var längesedan jag gjorde en dubbel Lo. Den här började jag på på maran i lördags och i kväll slutförde jag den under lite press. Den ska med posten imorgon.
Min kära svärmor och svärfar får den till alla hjärtansdag. Svärmor fick ett 8x8 album för et par år sedan och i det försöker jag och min svägerska sätter in lo:s då och då.
Här är hennes favorit tjejer, Thilda & Linnea.
Du hittarallt material på Papprika, min leverantör;)




Kram på er!
/ Carina

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Den blev helt ljuvlig! Är det Martha Stewartfjärilen? Eller Cuttlebug? Du har blivit en hejare på Pearl Maker!

Kram!

Eva sa...

Åhh va fin. Vilka härliga färger. jag förstår att det är favvotjejerna de är så söta.

Katarina sa...

En helt underbar LO med så söta tjejer på. Kram K