fredag 19 februari 2010

Körsbärsblommor


Jag tycker att det är en underbar vinter, mycket snö och kyla.
Visst kan man börja tröttna lite, vår snödos i Stockholm är uppnådd för längesedan, under en "vanlig" vinter hade vi plaskat runt i snöslask och haft gröna gräsmattor, nu är det lite över en halv meter snö och vitt,-dumt att klaga;)

Trots allt längtar man lite efter våren då och då, så på min blivande Lo finns det körsbärsblommor. Dessa underbara blommor finns i vitt på Papprika, jag distressade dem så att de fick en rosaröd nyans.
Lo blir nog klar bara jag kommer hem igen.

I bilen på väg till skåne, vilken teknik, datoruppkopplad och allt;)

Hoppas att ni får en härlig fredagskväll.
Kram Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Nyfiken på det färdiga resultatet då det jag ser ser jättefint ut. Körsbärblommorna är underbara och det blev en fin nyans på dem. Jag brukar varje år åka in till Kungsan för att se på den underbara prakt när alla körbärsträd slagit ut. Kram Katarina

Carina A sa...

Superfina blommor! LOn ser vårig ut.
Ta vara på er nu!
Kör försiktigt.
Kram

Eva sa...

Va snygga blommorna blev när du färgade dem.
Smart (och kvinnligt) med många bollar i luften samtidigt. Blogga när man åker bil?? Hoppas att det inte är du som kör.
Kommer och tänka på den gemensamma vännen som målade med vattenfärger när hon var på bilsemester!!! Rätt kul faktiskt.

Ta det lugnt och kör försiktigt.

Kram Eva.