fredag 12 februari 2010

Snittblommor


Här hemma har en underbar bukett med tulpaner och ranunkel lyst upp köket i veckan.
Jag älskar snittblommor och vill gärna ha lite snittblommor att ställa fram här och där när jag har städat färdigt på torsdagen eller fredagen.
Dessvärre blir det oftast jag som köper dessa blommor, givetvis med ett
-Tack för de underbara blommorna älskling till Stefan;)
Ja jag köpte denna bukett också... men det gjorde ingenting, det blev mina favoriter och de har verkligen fyllt sitt syfte i veckan. I kväll lekte jag lite med kameran och fixade lite i datorn, så nu får bloggen också blomma lite.
Provade att sepiafärga bliden och blev riktigt nöjd;)

Vår inne och snö ute, det bär iväg till backen i morgonbitti så nu är det snart god natt.

Kram Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Fina bilder. Önskar er en skön o trevlig helg . Kram Katarina

annannadesign sa...

Härliga foton! Ranunkel är en av mina favoriter också! Här har vi två ljuvliga tulpanbuketter nu - våren kommer - nån gång...

Kram!

Eva sa...

Sepiabilden blev fin men jag föredrar nog den med färg. Eller färg o färg, vitt är snyggast. Själv har jag flera buketter hemma. Fick ju en del på födelsedagen.
ha det så trevligt i/på snön i morgon.

Kram Eva