tisdag 16 februari 2010

Vardagsglädje






Visst kan vardagen vara en väg till helgen, men min vardag är en dans fram till helgen, ( kanske inte alltid;) men jag passar på att njuta i nuet)

I dag har jag tovexperimenterat med tvåorna. Vi har tovat runt ballonger som får torka i veckan. Nästa vecka ska vi skära upp dem och brodera dem med fina stygn och pärlor.

-Carina det här är helt underbart! brister en av de underbara liven ut när de geggar runt med händerna i det varma såpblandade vattnet med ullen.

och det är verkligen underbart!

Jag passar på att njuta, ta tag i er vardg och passa på att njuta ni också.

Kram Carina

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Åhh, vad läckert! Jag vill också testa!

Saknade dig i går...

Kram!

Eva sa...

Helt underbart! Jag vill också gå i din 2:a och få göra så fina/roliga saker. jag blir så avis...

Vi ses på fredag.
Puss

Katarina sa...

Instämmer med de andra både när det gällde tovningen och att jag saknade dig igår. Du måste visa en bild på det färdiga resultatet.