torsdag 6 augusti 2009

sommar,sommar,sommar


vad är egentligen en sommarsemester?
Jag ville helst av allt utomlands i år (efter att sommaren börjat),
kanske en vecka i slutet i alla fall...
men när jag sitter här och ser tillbaka på det vi under våren bestämde,
en fjällresa, ångrar jag ingenting...
vi har vandrat i fjällen, badat på sandstränder ( påvägen tillbaka), ätit gott och druckit det vi vill...
och haft en underbar semester med famljen.....
ja då är inte utlandsemester lika viktig som jag trodde....
Solen fanns, bad fanns och kämpaminnen.
Jag är så lyckligt lottad när jag ser tillbaka.

Nu har jag en vecka hemma när S börjar jobba igen. Men inna dess åtetstår en helg i G-borg med Madonna!
Min underbra vännina bjöd med mig på Madonna i helgen!!

Kram på er alla !

Carina

3 kommentarer:

Mita sa...

Tack Carina för gullig kommentar, ja denna sommar har det hänt otroligt mycket, inte alls planerat. Allt bara sker!Jag flyter med! Scrapbookloppis & butik öppen 8/8, jippo på byn! Välkommen om ni är ute och åker!
Ha en kul konsert! Kram Mita

Eva sa...

Lyllos dig som får åka och kolla på Madonna. Jag var på Eriksbergsvarvet när hon var här senast, för 20 år sedan. Längst fram vid scenen. ha ha Hoppas att ni får bra platser så att ni ser något.Vad sägs om en kräftskiva nästa helg??

P&K Eva

annannadesign sa...

Ha det så skôj i Götet!

Kram!