tisdag 11 augusti 2009

Madonnahelg



Helgens behållning var inte den långa bilresan, inte heller madonnakonserten...utan att träffa Lotta och ha en tjejhelg.
När jag åkte ner förstod jag att det skulle vara kul att ses, och trodde i min enfald att Maddonakonserten skulle vara någonting utöver det vanliga, något stort och roligt....men under konserten vände jag mig till Lotta och konstaterade att Maddona just besökt en annan planet, och att vi var ganska långt därifrån...remixade låtar i parti och minut, och en massa ljud som kom från rymden..
Det fanns ljuspunker och allt var inte dåligt, men mycket ojämt.
En publikfientlig konsert var ett ord jag fastnade vid i GP:s tecention och instämmer, konstigt när hon är en sådan stor artist, inte ett extra nummer trots att publiken kokade, nej Game Over..och sedan kom scenrivarna ut...

Tur att vi inte betalade våra biljetter, som annars gick på 1300 pix styck;)

Färdig tjatat om henne.

Går in på sista semesterveckan, och som vanligt har jag kommit på att det ska göras om här hemma, ett återkommande tema när vi landar i vårt hem efter att ha varit iväg på semester.....just nu fattar jag inte hur det ska bli klart till svärisarna checkar in nästa vecka...


Kram Carina

1 kommentar:

annannadesign sa...

Kul att du ändå njöt av din helg, men lite glad är jag ändå att jag inte behöver vara avundsjuk längre;)
Kram på dig!

PS Nu är jag bara avundsjuk på att du inte börjar jobba när jag börjar...