fredag 21 augusti 2009

sommarpyssel

Som jag skrev tidigare i sommar så var Tim Holtz med i garderoben på semestern.

Innan sommaren hade Papprika ett erbjudande på Tims härliga stämplar och jag föll pladask.
Efter lite nya inköp var det sedan dags att packa husvagnen för fjällen, så inte helt oväntat knökade jag in papper, crackelpaint, distressdynor och STÄMPLAR;)

Här har jag och tjejerna en liten pysseleftermiddag, de gjorde de fina bokmärkena till sig och kusinerna och jag lekte lite med stämlarna och gjorde en liten sida om earth hour.

Nu ser jag framemot lite stämpelkurser med Eva på papprika.

4 kommentarer:

annannadesign sa...

Jaaaa, jag vill också lära mig stämpla sådär som Eva kan...
Fina bilder - picassa är en tooppenuppfinning!

Kram!

Katarina sa...

Vilka mysiga bilder och vilka fina saker ni gjorde. Kul att träffas i onsdags. Trist att jag inte kunde stanna men vi hade jättetrevligt som alltid på tjejträffen.

Kram Katarina

Jenny sa...

Måste också se till at gå kurs med Eva, kan knappt stämpla överhuvud taget. Tack för i onsdags, så trevligt, ska försök få det till en vana, bara inte det krockar med Boysens sport aktiviteter :)
Trevlig helg

Stina Glaas sa...

Hej! Vad kul att du hittat till min blogg! :-)

Riktigt mysiga pysselbilder från husvagnen! Önskar ibland att jag kunde hålla mig till EN typ av pyssel - det skulle bil avsevärt mycket enklare att packa med sig då. :-D