onsdag 26 augusti 2009

Leva livet


Det går inte att konvertera......men det går att ta vara på den tid som ges:)
Idag blev jag glad när det regnade så att jag kunde ha mina fina gummistövlar.

När jag skulle börja med middagen hade regnet blåst bort och solen tittade fram, yes, grillning!
Jag ringde min vän som fyller år idag och bjöd in familjen på middag.
De blev så glada, och vi har haft en mycket trevlig sensommarkväll med god mat och lite vin, nu sitter jag här och njuter med det som finns kvar i mitt glas.
Det går kanske att leva livet:) ta lärdom av andra kulturer och umgås mer spontant.
Jag jobbar veckans sista dag i morgon och ser framemot helg.






Kram Carina

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad härligt det låter och jag förstår att de blev glada. Hoppas vi ses snart. Jag ska på mässan med Mita och Malin i morgon.
Kram K

annannadesign sa...

Hej vännen!

Du är utmanad - kolla min blogg!

Kram!