fredag 31 oktober 2008

Komma i fatt

Det är inte lätt att komma ifatt livet som bara rusar iväg.
Vår flytt blev lite hastig i våras när vi helt plötsligt hittade vårt lilla drömhus., renoverade lägenhet å packade i hop allt som inte skulle synas;)

I dag regnar det ute, T var sjuk igår så vi är hemma och myser, leker, ser på film och SORTERAR:)

Jag har tillbringat några timmar i vårt förråd, det är lite roligt att ta den här tiden.

Vissa saker känns som en mindre vinst att hitta, så som vinterkläder som tjejerna kan har, leksaker som de nästan glömt, och min älskade ask med stickles, min cirkelskärare och en hel låda som det stod scrap på:)


Nu ska jag röja runt i scraprummet så att alla "nya" saker får plats.


Trevlig helg på er!


Kram Carina

4 kommentarer:

Scrapangel sa...

Woops, som rena rama julafton, ja du fattar. Gu vad kul.. synd att jag inte har undanstoppat och kan hitta igen. Vi har dock tappat bort en hel påse med alla vintermössor/vantar/halsdukar mm. MEN den hittar vi inte igen - så kan det också tyvärr gå. Blir kallt i vinter.

Catharina sa...

Åh, härligt att hitta såna roliga saker. Kanske kan få mig att inspireras till att ta tag i de sista flyttlådorna som står i ett av våra rum... Men tyvärr tror jag de innehåller tråkigare saker såsom halvtrista kläder, skrivare som bläcket väl har torkat i osv...

Ha det bra!

clara sa...

ibland är det bra att ha en ekorrhjärna! Underbart att hitta skatter hemma hos sej själv!
Kram kram

Carina sa...

Jo, det blir lite billigare att glömma sina saker ibland.
De blir absolut mycket mer intressanta än om de hade stått i skåpet;)