tisdag 14 oktober 2008

Tog tag i mina inköp

Inna vi åkte iväg i fredags sladdade jag in på Papprika, bara för att...ja ifall...om det kanske kunde finnas något;)

Som om jag gått därifrån utan någonting någon gång!!!

Jag fastnade för dessa papper från Teresa Collins,de låg där som ett litet minialbumkit. Pappret är dubbelsigigt, delat i 15*15cm rutor. Bredvid låg ett ark med journalingrutor. Yes, helgensprojekt:) !




Papprena ihop med fina foton från helgen resulterade i detta.


Min Bind it all, som inhandlades för ett tag sedan men inte kommit utanför kartongen, har därmed fått en plats i hjärtat.

Det kommer bli fler projekt, det här var kul!

Kram Carina

1 kommentar:

Scrapangel sa...

Men jag har stått och tummat på samma papper, köpt samma papper... men där tog liknelsen slut. Jag gjorde istället små journalingspots av alla arken. Att göra ett minialbum slog mig inte. Tur att du kom på det, för det blev så himla fint Cina!

Tack för snälla kommentarerna också, det värmer så klart :)