onsdag 29 oktober 2008

otrohet eller snedsteg?

Hur som helst otrohet eller snedsteg, ja, inte förgyller de i alla fall......
Jag satt här efter Evas och min kurs förra veckan, uppe i varv och mycket inspirerad av allting alla hade gjort under kvällen.....

Hopps! mitt i surfrundan hade jag visst snurrat förbi en webbutik med scrap i Usa, kul, man kan hitta mycket....dessutom var der REA, ett ord som genast får ögonen till sig;)
Efter timmar framför datorn var det dags, submit....HOPPS! frakten till Sverige kostar faktiskt ganska mycket, men nu var det ju i alla fall submitat och vips så var det betalt också;)


Allt detta har gått snabbt, avin låg här idag.....nästa suprise!! POSTENSAVGIFT??? Jag har ju för f. redan betalt den, i usa???, ringer genast upp vännen som gjort detta tidigare. Nej det är bara att ta tjuren vid hornen å betala:) Ja, som att det inte var nog så tillkom det en nätt avgift för TULL också???

Jag ska va´trogen Papprika i fortsättningen:) !! jag lovar Malin;)

Trevlig kväll.

Kram Carina

1 kommentar:

Katarina sa...

Vi andra fick oss ett gott skratt i alla fall. Det är ju dumt att beställa saker som redan finns här. Sköt om er.

Kram Katarina