söndag 2 november 2008

Höst

Hösten har i många år varit en årstid som jag inte "sett", bara tagit mig igenom.

Det är alltid mycket jobb, mörkt och regnigt.


I år har jag blivit "kär" i denna årstid, tänk vad härligt det är med alla färger i naturen, dofter, och speciella solsken.

Att vakna och se frostens bädd över naturen är nästan magiskt.

Detta har också gjort att jag fotat endel, vilket ni kommer se i bloggen.

I dag är det två lo:s som jag gjorde en härlig hösthelg hos Eva.
Kram Carina

4 kommentarer:

Tina sa...

Såå snyggt!!!
Håller med om att hösten inte alltid är så rolig... men samtidigt kan den faktiskt vara riktigt vacker med sina färgskiftningar.

Katarina sa...

Jag har alltid älskat hösten, dock inte när det regnar. Vilka 2 underbara layouter. Jag älskar den inte mindre efter att ha sett dina Lo:s. Du är ju så duktig.

Många Kramar
Katarina

annannadesign sa...

Snygga!!! Du lyckas verkligen förmedla den där positiva sidan av höst. Gillar blommorna du har på den översta LOn - har använt massor av dem också.
Kram på dig!

Eva sa...

De är lika snygga som i verkligheten. Håller med om det där med hösten, kanske vi har upptäckt denna årstid för att vi har fotat och kastat så mycket lööööv på varandra. ;)

Kram Eva