torsdag 16 oktober 2008

Andra bullar


Tillbaka till jobbet:)



Tänk vad ett par dagar hemma gör,
en torsdag som man har ork och fantasi kvar till eftermiddagen:)



Det blev "andra bullar. I söndags när vi åkte från Tierp besökte vi en helt underbar inredningsbutik, som bla hade små bakverk i velour, så enkla och idéen ploppade upp ihuvudert i eftermiddag, i "mitt" tygpapadis: Det var bara att plocka fram tyg och stoppning.

Detta ska eleverna få sy nu om de vill, när de är klara med sina underbara Uglydolls (som ni får se mer an en annan dag:)



7 kommentarer:

anni sa...

Dessa bullar och kakor var helt underbara! Vill ha också! Genast!
Kram /a

Katarina sa...

Så söta och de är bra för vikten också. Trevlig helg
Kram Katarina

MonasUniversum sa...

Ähhum. Jättefina. Men. Jag tycker nog att bullen ser mer ut som en...ja..harkel...! I alla fall är mina så sockersöta. Vill jag gärna tro!

Kram

Catharina sa...

Åh, superfina Carina!! Cool idé.

Carina sa...

Jo, Mona,den liknelsen har även slagit mig;) Du skulle se "högen" utan pärlsocker när jag sydde dem....

/ Carina

Anonym sa...

Jättefina Carina! Dina kondisbitar är ju mycket finare än de i butiken. Dels slipper man se "tvättrådslappen" och dina kanelbullar ser ut som kanelbullar och inte som bajskorvar (vilket jag tycke de i butiken gjorde) *kramen* Petra

annannadesign sa...

Men vad duktig du är!!

Kram!