lördag 17 januari 2009



Vilken härlig natt! :) Efter en lång och mycket inspirerande dag på Formexmässan svängde jag förbi Malin och Katarina på Papprika. Det är kanske inte så förvånande att jag hade med mig en påse med papper och dekorationer, det hade bla. kommit in papper från basic grey och crate paper. I natt satte jag sax och pappersskärare i de nya papprena och gjorde födelsedagskort till mamma och systeryster och ett par lo:s, vilken natt;)

Här är en av dem, papper från crate papper, två underbara busiga barn som ville ligga och gosa lite efter sagan.

Trevlig helg ! Vi ska på party, syster yster fyller år!

Kramar Carina

3 kommentarer:

Mita sa...

Ja visst är nätterna underbara!
Valpen och maken sover, man lyssnar på radio ellr talbok och så bara SPRUTAR det idéer!
Kort blir det och nu helt insnöad på att altra lådor/askar, tar allt jag hittar! Inget går säkert.
Hihi. Kramiz Mita

clara sa...

ja underbart att inte behöva gå och lägga sej! VARFÖR ska man behöva jobba för?

Katarina sa...

Du har en utmärkelse att hämta hos mig. Kram