söndag 25 januari 2009

Låt inte vädret slå ner dig!







Nej jag tänker inte låta vädret slå ner mig i sängen igen. Efter helger med mycket utevistelser, kyla och grillkorv sitter jag inne och gäspar, mycket pga vädret. Därför valde jag att energiscrap- carppa, scrappa med energirika färger:)
Dessa lo:s känns som fruktjuice för humöret.
Jag hittade ett par härliga bilder på Lilla L när hon var liten, en liten solstråle, sedan tog jag fram lite bilde från semestern vid Siljan, tänk att man kunde ligga och njuta i solen....längtar till sommaren.
Hoppas att ni har en härlig helg.
Kram Carina

2 kommentarer:

Mita sa...

Ja men visst! Energi-givar-färger!
Jag gjorde några helt galna kort igår, men det är kul att ibland bara låta det flöda utan att tänka för mycket. Ibland blir ju resultatet mindre bra men resan dit har ju ändå varit positiv. Och det måste ju ändå vara det viktigaste att man har kul på vägeen, eller hur? Kramiz

Malin sa...

Hej vännen! Har en liten utmärkelse till dig i min blogg.
Kram!