tisdag 6 januari 2009

Scrap bland glada vänner









Av bilderna de senaste dagarna blev det ett urval av naturens magi.
Jag bestämde mig för frost, glitter och att använda min cuttlebug som legat och dammat ett tag.
Maya Roads härliga chopboard fick vara ,med på ett hörn.
När Linnéa och jag var ute häromdagen satt hon sig i solen och sa just, Solen tinar mig mamma,
prova att blunda får du se. Superhärligt med kylan i luften och solensvärme.
Igår var en scrapdag, härliga vänner mycket grejer, idéeutbyten och en hel del skratt, tack tjejer.
Material till mina Lo:s hittar man hos Papprika, om det finns något kvar efer rean;)
Kramar Carina

3 kommentarer:

anni sa...

Ville bara hoppa in o skicka en kram! Ar nog inte med fore mandag igen. kramar Anni

Mita sa...

Oh vad fint! Ska nog börja ta med kameran ut lite oftare...
Kramiz Mita

Johanna sa...

Blommorna är även jätte fina på vintertiden, om inte finare...
jätte fin lo.
johanna