tisdag 27 januari 2009

Det handlar om kärlek

Det handlar om kärlek, Valentine, Alla hjärtansdag.

Förra veckan hade vi Designteams möte på Papprika en supertrevlig kväll, med mycket kärleksinspiration.

Den inspirationen lånade jag med mig hem och knåpar på lite olika småsaker;)

Felet är bara att det tar tid med små projekt.....jag vill få saker klara....så istället blir det små sidoprojekt.....Ja, ni märker ju själva att det kommer ta ännu längre tid innan allt är klart:)

Det blev i alla fall ett litet bokmärke, undertiden, av det som låg bredvid mig på skrivbordet.

Naturligtvis skulle detta vara till min underbara man som är värd all kärlek, det blir bara så knöligt att proppa in det i ljudboken.......(å lite för "gulligt")
Det finns nog mer tackasamma mottagare...

1 kommentar:

Katarina sa...

Vilken fin present. En jättebra sak om man vill ha ngt litet med sig bort. Kram!