tisdag 27 januari 2009

SKUM......T

Älskade T är sjuk och jag är hemma med henne, skillnaden mellan 38 och 39 grader är markant- idag vill hon hitta på saker- igår sov hon mest.
Jag har varit en duktig mamma och spelat spel, men nu måste jag plocka och fixa....då kom frågan
-Får jag bada ?
-Ja. ( då leker hon och har det bra i badet ett tag....;)
-Kan jag ha bubblorna på nu när inte L badar med mig?
-Mmm, det går bra
- MAMMA KOM!!! Titta vad som har hänt det är bubblor överallt!!!
Yes, det var den plockningen och fixningen,
jag ska nog städa badrum nu.....
Kram Carina

3 kommentarer:

clara sa...

Hahahaha jag gssar att du inte behövde särskilt mycket rengöringsmedel...

Jenny sa...

Underbart, boysen gjorde samma sak men det var hemma hos mormor, hehe.
Vilka härliga scrapbilder ;)

Mita sa...

Sweet memories... den städningen tar man gärna (nu med facit i hand!) Kramiz