torsdag 20 november 2008

Papprikabesök




















När jag satt på jobbet kl15.25 önskade jag av hela mitt hjärta att S skulle ringa och säga att han hämtade tjejerna och åkte med dem till klättringen. Kl 15.26 ringer det, min älskade Man! Yes S ringer för att säga precis de ord jag vill höra, ok FRi som en fågel i eftermiddag:)

Fick en tanke att jag skulle svänga förbi Papprika, å vilken tur jag hade Malin var där och vi gjorde i ordning kommande DT-kit.Som vanligt fanns det ett och annat papper som jag bara var tvungen att ha, fina chipboardalbum och chipbords från Maya Road, i`m in LOVE ;)

När tjejerna somnat satte jag mig i röran jag lämnade efter mig igår och packade upp det jag köpte idag. Efter lite målande av chipboard och annat roligt fick fram den här LO:n, en Lo från en höstpromenad förra hösten.

Det orangea pappret var lite kul, "ramen" går att ta bort och använda:) fritt fram för famtasin.

Det ska bli kul att se vad de andra tjejerna gör med sitt Dt-kit, själv ska jag göra ett cupcakealbum;), här ska bakas och scrappas:)

Kram Carina

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Snyggt! Härliga färger! Åhh, jag måste dit och skaffa lite nytt!

Kram!

clara sa...

Spännande!
Vist var cupcakepapprena helt fantastiska! Det stod CLARA på dom överallt tyckte jag :)

Katarina sa...

Underbar LO.

Många kramar Katarina