onsdag 19 november 2008

Mysstund




















I kväll var jag påväg till Papprika, men blev kvar hemma av många anledningar.
S har fixar in all ved han hämtade i helgen och fått lite ordning där ute.
Jag har haft mysstund med tjejerna som varit lite försummade den senaste perioden, men nu är den värsta jobbperioden snart över:)

När jag hade läst klart ville de ligga kvar och mysa en stund, de fick det å jag hämtade kameran, skadad som jag är ;)

När de somnade började jag på LO:n om ikväll.
Bilden är dålig med scrapstunden
var guld värd för mig;)

Kram Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken härlig LO.
Kram Katarina

annannadesign sa...

Vilken urmysig bild! Och snygg LO! Var också på väg till Papprika - men Ebba har haft magsjuka och något får mig att tro att folk inte vill träffa en då...

Kram!
PS. Kanske på fredag?

Eva sa...

Man kan riktigt se på barnen hur mysigt ni har.

Kram Eva