söndag 9 november 2008

Farsdag











































Så var det Farsdag, den bara kommer sådär, hoopps!

S hade jag tänkt på, jag knåpade ihop ett litet "farsdags album", jag vet att barnen kanske skulle ha gjort det och det kanske de kan få i framtiden;)...

Jag är medveten om att barnen har en far och att det är min man;), men att jag har en egen Far och en Svärfar som jag borde tänka på att vi skulle fira slog mig inte.

Det löser sig alltid, i det här fallet med interflora blombud, så var ingen bortgömd längre!

Härligt eftersom jag höll på att få svettanfall när alla bud hade gått, men man kan ringa direkt till butikerna också:)

Vi har firat S med Brunch på hotell, alltid trevligt att ge någon någonting som man själv kan vara med och dela ( äta) underbart gott och var så barnen som två änglar som njöt av all god mat de kunde välja mellan:)

Hoppas att ni har haft en härlig söndag, med eller utan pappor.


Kram Carina





4 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken underbar fars dag ni har haft tillsammans och vilken fin present du gjort. Du är sååå otroligt duktig. Jag saknade dig i går.

Kramar Katarina

Eva sa...

AHH. vilket fint litet hjärt album. Superfint. Vilken trevlig fars dag ni har haft. Vi ses.

Kram Eva

annannadesign sa...

Vilken bra present - brunch! Och vilket uuunderbart album! Snyggt!

Kram!

Anonym sa...

Hejsan vännen :) Lustigt att samma sak slog mig med! Höll på att glömma min egen far ;) På Panduro i Skärholmen är det jag jobbar, lite långt från dig kanske ;)
Superfint album du gjort.... :)