söndag 31 augusti 2008

Tycker mycket synd om mig själv!

En stundande helg framför mig och glad i hågen, min härliga syster med tillhörande underbara barn skule komma över från fredag till lördag, en trevlig fest på lördagskvällen och en PYSSELSÖNDAG!!
Ja det kändes toppen....tyvärr fick vi mer eller mindre springa ifrån festen.. JAG BLEV SÅÅ DÅLIG.
Som tur är var jag nykter, annars skulle nog mitt hastiga adjö tolkats som en och annan droppe förmycket.

Jag har någon hemsk form av kräksjuka, otroligt ont i magen och en helnatt på toa:( med efterföljande dag i sängen och värk i hela kroppen.
Så den härliga pysseldagen är bortsoven!

Jag kände mig verkligen ynklig i natt....tänkte väcka S, men kom på att han faktiskt inte skulle kunna göra mer än tycka synd om mig och eventuellt bli smittad på köpet.

Ser fram emot bättre tider.
Kram Carina

4 kommentarer:

anni sa...

Hua, stackars dig! Jag tycker också synd om. Krya på dig! Kram

annannadesign sa...

Men du din stackare! Här kommer massor av krya-på-dig-kramar! Klart vi tycker synd om dig - en sån toppenhelg förstörd!

KRAM!

Anonym sa...

Stackars dig... Hoppas att du känner dig bättre idag. Om du orkar kan du kanske titta förbi på Papprika på onsdag, då jobbar jag. ;)

Kram Eva

Sofia - SofiaFj sa...

Stackars dig. Hoppas du är på fötter nu och allt är som det ska.