lördag 16 augusti 2008

En tillbakablick



Ännu en sommarLo som pryder väggen på Papprika.
Den innehåller så mycket possitiva härliga Bornholmsminnen som kan vara bra att tänka på nu när allt sätter igång.
Vi hade ännu en föreläsare på jobbet igår, Madeleine Åsbrink.
Hon föreläste också om stess, men på ett mer allvarligt plan, ett tänkvärt plan.
Efter föreläsningen fick jag mig en liten tankeställare om hur livet flyger iväg.och då är det härligt att tänka tillbaka på vår sommar som var sååå härlig, ( klart att det finns motgångar här med, men nu när jag tänker tillbaka så kommer jag bara ihåg det som var bra:)
Fokuserar och går vidare;)
Kram Carina

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Vilka underbara färger! Jag missade den på Papprika idag - men det klart, jag hade annat att pyssla med...
Min förra chef sa alltid i augusti: "Glöm nu inte bort att behålla sommarpulsen!" Så klokt, så klokt! Efter ett par dagar känner man lätt hur stressen kommer krypande.
Kram på dig och hoppas vi ses snart!

Olivia sa...

Underbar LO, den gör mig riktigt inspirerad!!! Kramiz

clara sa...

Vilken FANTASTISK bild! Ni är så somriga så man skulle vilja ha er i en liten burk!!!