onsdag 13 augusti 2008



Titta vad jag har fått!!!!




Den här utmärkelsen fick jag från Sofia Fj .Tack så mycket!
Jag tycker att dessa bloggar bland vänner och scrapvänner
är härliga att surfa runt på, när man sedan ses så vet man lite vad som rört sig i era huvuden och liv;)

Skickar vidare till:
Alla i min lilla lista här bredvid, de är mest hos er jag surfar runt - ni förgyller småstunder här och var:) Tack ska ni ha!

Ankis plats
Anna-Karin
Anni-galen i scrap
Carinas skärgårdsliv
Catharina, rapport från ....
Clara
Eva i paradiset
Koala
Malins hörna
Miamaria
Monas universum
Olivia
Papprikas inspirationsblogg
Pia- scrapcat
Real men scrap
Sofiafj
Tanjas saker att minnas
Åsa-badanka

Who gets the "Brilliante Webblog award" Websites and blogs
, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they’ve won an Award.

1 kommentar:

clara sa...

Tack fina carina!!! Stor awardpuss tillbaks