måndag 11 augusti 2008

Njuta






































Jag passar på att njuta av de härliga semesterbilderna (för att bota jobbångesten förmodar jag).
Imorgon drar det igång igen, det känns konstigt, men häftigt att barnen ska gå här ute nu.
I dag var jag förbi på Papprika med några Lo från sommaren. Där var det som vanligt trevligt, och en massa saker jag ville ha med mig hem. Jag hittatde block med scalloped papers som jag vill sätta skäraren i mycket snart.
Jag har inte haft några scrapsaker med i sommar så när jag tog fram dem nu igen skriker det i kroppen, datorn full av härliga bilder och papershållarna som dignar av papper:)
Det skulle kännas bra om familjen ( inte jag då) skulle ta sina saker och åka på utflykt i helgen:)

4 kommentarer:

Olivia sa...

Hoppas vi ses på Papprika snart!!! Jag längtar och det kliar i fingrarna här också... :) KRAM

annannadesign sa...

Haha, har en likadan bild från Små grodorna! (Men med andra barn på...) Kanske skulle ta och skriva ut den och scraplifta din läckra LO!
Tack för dina kommentarer!

Kram på dig bruden!

Sofia - SofiaFj sa...

För att flytta "awarden" till din sida behöver du bara högerklicka och välja kopiera.

clara sa...

coool wow lo!
älskar virrvarret och färgglädjen!