onsdag 5 mars 2008

blogga??!

Hur var det med bloggandet.....hur ofta, när om vad och hur....???
Jag misstänkte redan från början att jag inte var en "bloggare", men nu vet jag att de kan vara lite hur som helst å att jag kan skriva lite när jag vill, mest för att hålla kontakten med er alla.. Som ni ser har min blogg haft sportlov;)

Jag kommer med mer bilder, för bilder tycker jag är kul.
Jag inledde lovet med en helt fantastisk helg i Tierp i Evas paradis, sedan gick allt i rasande fart, vi har haft ett toppen lov i Stockholm med allt vad staden kan erbjuda, sydpool, kungsträdgården, skansen å klätterverk å till å med en tripp på Ålandsfärjan, som man för övrigt kan tycke vad man vill om.......mina fördomar var många och några visade sig stämma å andra inte.
Är man bara ett härligt sällskap med med underbara barn som är där för att njuta av Ville Vikings sportlovspåhitt kan det vara riktigt bra:)

Vi hörs snart.

Kramis Carina

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Det är kul när det kommer nya inlägg, och jag håller nog med dig. Bättre med en blogg och inlägg ibland än inte alls :) Låter som ni haft härligt sportlov. Nu to + fr har barnen studiedagar så det är lite lov här med :)

Malin sa...

tack för en härlig dag och för en kul kväll som avslutning. Tack för de goda drinkarna!