torsdag 27 mars 2008

Kurs:)

Vilken dag, vilken härlig dag!
Scrapkurs med två ivriga lärljungar på förmiddagen, en lagom uppvärmning för vad som komma skulle...
Fortsättningskurs i scrapbooking i kväll- på Papprika var det fullsatt, hungrande scrappare som bara vill MER, jäklar vad de scrappade å provade nya saker. Jag är helt slut, men på ett upprymt sätt:)
Det roliga är att alla är så olika och att alla var nöjda och fyllda med nya idéer.
-Vad gör vi på nästa kurs Carina??? var det fler som frågade, ja inte vet jag!!
Men om någon annan vet vad vi kan göra eller vad ni skulle vilja ha för kurs maila Papprika på
info@papprika.se det går ju alltid att önska;)

God natt

Kramis Carina

2 kommentarer:

Peter sa...

"Cinna"?! Visste inte vem det var förrän jag återbesökte din sida via länk från Eva (i paradiset).
Tack snälla du för allt beröm du ger mig - bara så du vet tycker jag du är enormt motiverande och inspirerande. Du hade gärna fått vara mina barns fröken och jag förstår att Malin håller dig nära.

Ska vi inte ha en pro-weekend på Papprika någon gång då vi gör advanced scrappin'?

P

Carina sa...

Jo, men det är Cina, du vet med ett n;)
Jag kan förklra irl;) jag hittade på Cina, en gång i tiden när Papprika hade ett forum, istället för...

Kram Carina