lördag 15 mars 2008

Mitt i allt...

Mitt i all stress över lägenhet sjuka barn styling köpare, mäklare och så vidare var jag på besök i Evasparadis i slutet av februari.


Vilken underbar plats !


Tänk att få leva i detta "dockskåp" under en helg, tillsammans med andra underbara tjejer och pyssla och njuta.....det var verkligen bra för mig, jag återvände till storstan med lugn i kroppen, tårögd- det var så bra för mig! ( sedan kom laddare till kameran bort, men nu vill jag dela med mig,..)
Alla hade förberett något de ville "lära" oss andra, så helgen bestod av uglydolls, pärlvirkning, pulsvärmare, och tovning med ull och silke.


Livet i stora staden fortsätter, nu är lägenheten såld, å flyttlasset går om en månad :)
En spännande och lite nervös känsla surrar i kroppen.
Helt plötsligt känner jag mig beroende av varenda hus-å hem tidning som finns att få ta på i affärer...jag längtar efter att få kratta och bygga större altan....jo, ni är säkert många som känner igen er, ...;) som varit här.
Då mitt i allt igen... I DAG..en härlig scrapdag på värmdö med helt underbara tjejer några nya för mig och några "kändisar". Tyvärr var kameran hemma. Det var lite svårt att få något gjort nu när jag inte scrappat så regelbundet ( allt har stått i källaren så det har inte blivit något scrappande på kvällar å helger nu som det annars brukar bli) men det var skönt att komma hemifrån och riva loss lite, ja gamla bilder som inte blivit färdigscrappade...... nu fick de en ny plats i ett minialbum istället:)
Malin gjorde ett jättefint påskägg, hoppas att den som får det uppskattar allt jobb som ligger bakom....annars kan hon ju alltid få ge det till mig eftersom jag verkligen vet;)
Nu är det läggdags, bilen startat tidigt imorgonbitti för nu ska det bli skidåkning:)
Kramis Carina

2 kommentarer:

Peter sa...

"Ulltovning" kanske aldrig blir min grej, men jag tycker du ska hålla den där scrapplådan uppackad nu, sätta dig några timmar på Papprika då och då så man får lite inspiration.

Grejt med flytten! Hoppas tanden sitter som berget och ser fram emot inflyttningsfesten :)

Carina sa...

Nu är scrapsakerna framme igen, hur nu det rimmar med eventuell flytt nästa helg:)

Men nu fick jag abstinens..åh det går ju att packa igen.
Kramis carina