torsdag 21 februari 2008

Fler "glädjor"

En unerbar tur förbi Papprika i går kväll, onsdag gjorde mig så upprymd. jag som bara skulle förbi och vidare till Ikea stannade, ikea hann att stänga...men det var det värt, hur underbart är det inte med hjärtligt härliga skratt. De lever man länge på.
Dessutom hade min nya väska hade kommit, den kommer snart på bild:)


Så över till dagen, sista dagen för mig som är ledig fredagar, sedan är det semester en vecka:)


Min härliga kollega Linda kom förbi med en beställd tavla som hon gjort till mig. Jag har en dålig bild men jag hoppas att hennes hemsida snart ska komma igång så kommer det en länk..jag måste bara få visa;)
Tavla närbild av fin detalj ;)
Å halloj efter det hade jag ett härligt gäng nybörjare på Papprika:)
Toppen
Kramis Carina

2 kommentarer:

Olivia sa...

Jaaa vilken underbar väska! Kul att träffa dig i onsdags. Kram Olivia

Lisbet sa...

Härliga grejor du har gjort.