tisdag 25 mars 2008

Äntligen scrap

Efter underbara dagar i Orsagrönklitt med familjen, och en härlig Påskfest är jag full med energi.
Så äntligen kom scrapsakerna upp igen, det blev några Lo:s igår kväll av varierande slag. Mycket enkla och raka med härliga papper som jag hittade hos Malin sist jag var där.
Jag har kommit på att jag mest gillar nya papper och nytagna kort, ......hopps det gäller att scrappa lite snabbare om det ska bli något av alla papper och kort....;) Kanske är det så att man bara måste ta tag i de gamla också?? Eller vad ska man med alla papper till????
Idén till Bornholms lo:n kom från
stämplarna som jag så gärna vill ha nu, dessa har jag lånat av Malin och de måste ju liksom tillbaka till sin ägare...
och en mycket exprimenterande...jag ville så gärna göra något crazy och använda foamstämplarna som bara ligger och skräpar så jag gjorde om fotot och skapade på utifrån det:)
(tjejerna på bilden är ju lite crazy så idén var ju inte långt bort...dessutom tyckte jag att det var lite coolt att exprimentera med fotot, tänk vad kul man kan ha..)
Det orangea "nätet" eller vad jag ska kalla det är en overlay eller kanske Under lay;) som jag inte kunde motstå när jag var på papprika sist och solen lyste untanför, krokusarna blommade, ja våren stod där och ropade....nu har det visst blivit vinterstämning igen, så jag ska försöka scrappa upp lite fina vinterpapper nu efter skidresan istället. Det passar bra;)
Kramis Carina

1 kommentar:

anni sa...

Vad coola ni tre ser ut på fotot! Undrar lite vad du hittat på där? Härligt att se både sommar-Thilda och en till vinterfamilj också!

kram anni