söndag 1 augusti 2010

Min älskade svärmor

" Så tappert Du Kämpat, Du borde ha vunnit
men döden var strarkast, nu friden du funnit.
Du visat dig glad inför vänner och kära,
Vi glömmer dig aldrig Du stod oss så nära.
Du somnade stilla när resan var slut,
från allt som dig plågat nu vilar du ut."





Efter många långa månader har min älskade svärmor fått frid, texten hittade min Svärfar i en annan dödsannons och jag lånade den eftersom den är så fin.
Hon lämnade oss i onsdags och när jag kom till Stockholm i fredags, från vårt sommarviste på Jogersö, ville jag scrappa något och det föll sig naturligt att det blev om Kerstin, hon lämnar ett stort hål och vi saknar henne så mycket.

Det är konstigt, vilka vändningar livet tar.

Kram Carina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Massor av kramar igen vännen! Vad bra att du scrappade - vilket fint minne att plocka fram och titta på. Kram!
//AK

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Nu rinner tårarna ner för mina kinder.
Tänker på er.
Kramar till er alla!

Väldigt fin LO!
KramiZ
//Carina A

MiaMaria sa...

Tänker på er! Fin dikt, kommer att låna den tror jag.

*kram*

Anonym sa...

Fick veta idag när Tony kom hem från jobbet. Så otroligt sorgligt för er. Kramar från mig och Tony.

/ Emelie

clara sa...

All Kärlek Carina, ledsen att jag inte tagit kontakt förrän nu.