tisdag 17 augusti 2010

Längtar



Jobbet har dragit igång och igår kväll var det kick off, det känns som att jag har jobbat klart för veckan efter dagens pass;)...

Tjejerna njuter av sin sista sommarlovsvecka hos mormor och morfar, vilket jag tycker är skönt på morgonen när jag bara har mig själv att fixa....ikväll är det tredje kvällen utan barn, S och jag har kollat på film och nu längtar jag efter mina små "troll". Jag skulle vilja att de låg inne på sina rum och snusade så att jag kunde gå och pussa lite på dem.

Bilden är från gotland i somras.

Kram Carina

1 kommentar:

annannadesign sa...

Det är skönt utan barn, men ack så tomt! Skickade min stora tjej till syrran nu i kväll - lider redan! Och då har jag ändå två gulliganer kvar här! Längtar till på fredag kväll när ordningen är återställd!
Kram på dig!