torsdag 26 augusti 2010

Bellmanstafett



Ja så var det gjort; Bellmanstafetten !

Vi var två lag från jobbet som kutade runt 5km, svettigt och ganska kul.

Tankarna snurrade verkligen när frustningar och stånkande från andra deltagare ekade i huvudet under loppet- folk sprang ju i olika takt, varför sprang inte alla i min takt!!! ??

Ganska snart bestämde jag mig för att jag mest är gjord för att springa själv, min trygga runda i Saltsjö-Booo, där jag känner varje lutning på banan inna benen eller andningen har sagt ifrån!
Men vad händer i huvudet??? när jag kom hem började jag titta efter nya lopp!
Ska sova på saken och hoppas att det infallet går över;)

Just nu känner jag mig nöjd, sommarens träning har satt spår och min tid blev bra, nu ska jag sova gott.

Kram Carina

4 kommentarer:

Katarina sa...

Har du kommit in i en 40 års kris?
Kanske tjejklassikern. Hoppas allt är bra. Trevlig helg. Kram kram

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Heja heja va du är bra!
Kram

annannadesign sa...

Duktiga du!

Kram!

Jenny sa...

Bellman stafetten ska ju vara grymt jobbit, vad duktig du är!

Man får onäkligen en kick av lopp.
Må gott Kram Jenny